onsdag 29 september 2010

OM INGRID.


Hej! Jag heter Ingrid Bergström Nilsson och det är jag som har startat denna blogg. Jag är 21 år och kommer från Söderhamn och här har jag alltid bott. Just nu bor jag med min pojkvän i en tvårumslägenhet på Norralagatan som jag gillar himla mycket. Jag tycker om att pyssla, rita, fotografera, blogga (enoughisenough.blogg.se är min privata blogg), fynda second hand, Hälsinge-utflykter, segla och vara i Söderhamns fina skärgård, umgås med mina vänner, fika, lyssna på musik och kanske sjunga lite, läsa massa bloggar... Mest gillar jag att göra fint.

Sedan jag slutade gymnasiet 2008 har jag jobbat på café, haft lite olika bloggjobb (som expeditiongavleborg.blogg.se, miljotinget.blogg.se och på unggavleborg.blogg.se/), arbetat i en second hand-butik, fotograferat för Region Gävleborg samt haft lite andra uppdrag. Idag har jag nystartsjobb på kommunikationsenheten på Söderhamns kommun.

Den här bloggen driver jag på eget initiativ för att jag gillar Söderhamn. Jag startade bloggen som arbetslös med massor av tid men idag ser situationen lite annorlunda ut, min tid för bloggande är lite mer begränsad än förut. Dock har jag massor av idéer och visioner kring mitt koncept och hoppas kunna utveckla det till det jag vill framöver!

2 kommentarer:

  1. Du är bäst!!
    /Stolt syster stina

    SvaraRadera
  2. Tack Ingrid för dina trevliga sidor och positiva anda, tack för ditt mail med! Mvh Gerd

    SvaraRadera