måndag 8 november 2010

JULKLAPPSTIPS!

Hej! Snart är det dags för julklappsköphets och många Söderhamnsbor får för sig att man måste åka till andra orter för att handla. Jag vill dock gärna visa på att det finns mycket fint här i stan som man kan ge bort! Till exempel något liknande det jag gav bort i födelsedagspresent idag:

IMG_4776
IMG_4779
IMG_4778

Glasburk från Röda Korset, blockljus från Ica Alen, tepåsar, rabarber- och fikonmarmelad och pepparchoklad från Lillis Smakeri och vildhallonsylt och saffranshonung från Presentboden. När alla saker är urplockade eller uppätna kan burken fungera som ljuslykta.

Jag har lite svårt att hinna med alla bloggar nu... Det tar en himla massa tid att blogga, och nu när jag har fullt upp med praktiken fram tills det blir kväll så är det inte så högprioriterat att sitta vid datorn när man kommer hem. Men jag hoppas få in en lite bättre rytm i det hela snart. Håll ut och kom hit ofta ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar