måndag 6 december 2010

EN SÖDERHAMNSHELG + LITE KLUBB PEPP.

HEJ! Min fritid går mycket till förberedelserna inför Klubb Pepp! Ni kommer väl på lördag?!?!?!?! OSA på facebook här! Och så kan ni läsa om oss på helahälsingland.se här!

Förresten så tänkte jag berätta hur en helg i Söderhamn kan se ut för en 21-årig tjej, nämligen så här:


Fredag: Jobb och sedan mat och mys hos svärföräldrar.


Den lilla gröna karaffen hittade jag på megaloppisen.


















Lördag: Dekorationsjakt med Hanna inför Klubb Pepp. Megaloppis i postens gamla lokaler på stan +  en tur till Erikshjälpen. Trix och fix hemma. Pole dance-uppvisning i Ljusne (Ala!). Det var mingel och trevligheter och en himla massa duktiga, smidiga och starka tjejer. Sen en trevlig förfest med med vänner i stan och efter det gick jag hem medan somliga gick på krogen och hade det kul!


Adventsmys!


















Söndag: Kolla på en gosig film. Städa hela lägenheten. Klä pyttejulgran. Ha adventsmys med några vänner hemma hos mig - glögg + julmust i flaska med sugrör + saffransbröd + pepparkakor + annat gott + en annan gosig film.

Det låter väl inte så pjåkigt va? Jag har verkligen älskat Söderhamn den här helgen. Att kunna stöta på vänner på de mest otippade ställen, att ha nära till allt och att det är så enkelt att genomföra saker. Mm, fint.

Hur såg din helg ut? Gästblogga vettja!!!

1 kommentar: