tisdag 21 december 2010

JULGÖRA I SÖDERHAMN.

Hej! Nu har jag gått på några dagars julledighet. Vad ska ni göra i jul och i mellandagarna? Jag har två förslag:



Juldagen 25 december: SOULCIAL

På juldagskvällen ställer Statt traditionsenligt till med kalas. På övervåningen underhåller Rock Tools och nere på O'Learys är dj-duon Soulcial på plats. Soulcial spelar soulsoulsoul och varendaste gång jag varit på Soulcial (eller Pop vs. Soul som de också är delaktiga i) har jag dansat och dansat och dansat i flera timmar, och det är ju bland det bästa jag vet. OSA till Soulcial på facebook här. Tyvärr är detta endast för oss över 18 år...



Måndag 27 december: VERKSTÄDERNA HC - Yersinia, Cedron, Raised by Wolves, Ink Stained Promises

På måndag blir det en hc(hard core, men det vet ni väl!)- och metalkväll på Verkstäderna! Något för alla åldrar alltså. På scenen står söderhamnsbandet Cedron, Yersinia från Uppsala, Raised by Wolves från Jönköping och Ink Stained Promises från Gävle. Hela fyra band får du se live för ynka 40 kronor - vilket kap! Läs mer och OSA på facebook här.

Nu har ni fullt upp. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar