tisdag 4 januari 2011

2011.

Hej bloggen och alla SHAMN lovers!

Det har hunnit vara jul och nyår och här har inget hänt. Jag drog på mig en influensa i mellandagarna som sitter kvar än, men innan det hade jag det fint i ett väldigt snöigt Forsbacka med familjen och på ett väldigt dansigt dansgolv på Soulcial på juldagen.

Hade bloggen levt lite längre hade jag ställt till med en årskrönika men så kan det inte bli nu. Såg däremot att jag och mitt arbete med bloggen blev omnämnt i SöderhamnsNytt årskrönika vilket ju var himla kul! Då har man gjort intryck tänker jag.

Vad det gäller 2011 så vet jag inte så mycket om vad som kommer att hända, men jag har otroligt mycket idéer och planer! Särskilt när det kommer till denna blogg. Jag skulle vilja utveckla den till hur mycket som helst och jag skulle lätt kunna fylla en heltid med arbete kring allt, problemet är bara att jag har inte tid med det. När jag startade bloggen var jag arbetslös och hade massor av tid och energi men så är inte fallet nu och därför har bloggen inte kunnat utvecklas dit jag vill. Men loppet är inte kört för det!

Jag kommer att fortsätta uppdatera bloggen då och då och jag ser så klart j ä t t e g ä r n a att ni skickar in gästinlägg och hjälper till med att fylla bloggen! Sen får vi se när jag får tid eller hur det blir, för jag vet verkligen exakt vad jag skulle vilja göra med WE SHAMN, det krävs bara tid, och pengar så klart. Så länge fortsätter vi som vanligt!

2011 blir hur bra som helst - PEPP - eller hur?!
/Ingrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar