tisdag 12 oktober 2010

AMORE.

Amore
Två hungriga gossar utanför Amore.
Amore
Dinner and movie i samma hus!

Här äter jag nog helst pizza i Söderhamn. Det är Amore som ligger i Cityhuset. De serverar pizza, sallad, kebab och hamburgare, pirog också tror jag? Och säkert något mer där till. I alla fall så tycker jag att det är en ljus och trevlig lokal, och så kan man spana ut på vad som händer kring busstorget. Det är alltid fräscht där, det märks att de är måna om det, och maten är så klart god! Själv äter jag helst någon pizza med kantareller på. Det får bli dagens tips! 

Vilken är er favoritpizzeria i Söderhamns kommun?

4 kommentarer:

  1. Jag tycker helt klart KPC (Kebab pizza city) bredvid Polishuset. Deras kebabpizza (och andra pizzor med för den delen) är helt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Aspendos är min favorit. Färska ingredienser och inte så där supertunna och gigantiska som flera andra ställen kör med.

    SvaraRadera
  3. NORRALA PIZZERIA!!! NORRALA!

    SvaraRadera
  4. Trädgårdsbaren är bästa pizzerian. Fast då äter jag inte pizza utan kebabsallad för det mesta. Och vill ni ha stans godaste kebabsallad ska ni äta där :D

    SvaraRadera