fredag 1 oktober 2010

HEJ SÖDERHAMNSBO!

Fia
Fia Öhlander, 22 år.


















Vad gillar du mest med Söderhamn?
Det bästa med Söderhamn är att många blir väldigt kreativa eftersom man inte precis blir överröst med aktiviteter bara sådär ändå.

Vilket är ditt bästa Söderhamn-tips?
Bästa Söderhamns-tips är ju svårt så jag tänker att jag delar med mig av det jag tycker om att göra i Södde. T.ex ta en hel loppisdag runtom i stan och byarna. Finns fler fynd än vad de flesta kan tro. Sen efter det åker man ut i skogen och plockar svamp tills man nästan trillar av lille pinn.

And to top it off, lite pole dance på kvällen! Det är ju faktiskt helt galet fantastiskt att det finns i Söderhamn (Ljusne) och det är också helt fantastiskt hur glad och nöjd man blir med sig själv av att dansa lite grann. Har man ingen dansstudio att gå till eller stång hemma så kan ju alltid göra som du och jag; dansa för grannarna... så fult man bara kan!

Läs mer om pole dance i Ljusne här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar